lördag 13 augusti 2011

you stop my time



Nästa stora project lina rydebjörk har är att börja göra färdig massa bilder jag har liggandes på min STORA dator..

Ska ta och sätta mig ner och rensa och sortera allt som ligger på datorn.

och faktist reinstall everything. Så jag kan börja använda den som min ritdator.

Just nu är det virus och allt skit du kan tänka dig på den så de bara lagga varje sekund man försöker rita ett sträck på den -irriterande.-


har som insett att jag har enormt mycket kludd bilder som ligger nästan färdiga på datorn.

Borde ta mig lite tid och göra färdig dem nu faktist :)



Lite worried är jag också, känns som käraste ägodel ( wacom tablet) har börjat komma upp i sin ålder där de snart är dags att inskaffa sig en ny... men 6000:- spänn!!! shiiiieeet..


work with me baby dont breakdown now i need you :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar