söndag 7 augusti 2011

en dag



En dag önskar jag att jag kommer förstå ...


Men som det känns nu, finns de inge hopp om att någonsin få det..

Känslan är jobbig,oerhört jobbig att man inte är värd den respekten till att få veta ärligheten..

Människan är som ett rovdjur, döda eller dödas..


Men varför lämnar ett rovdjur sitt offer till att överleve med skador?



En dag hoppas jag att de finns någon som förstår sig på mig.

En dag hoppas jag att det finns någon som kan se mig.

En dag hoppas jag att någon kan älska mig.

En dag önskar jag att få uppleva kärlek..



För just nu vet jag inte in eller ut längre.






Korkat ..

och pinsamt..



och sen andra sekunden tror jag på annat..

de är väl den dära korkade saken människan har innom sig

"hopp"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar