måndag 29 augusti 2011

Gotland

Fredag bar det av mot Gotland med laget.Enormt nervös kände jag min inför resan...

Tog dock för givet att jag inte skulle stå något eftersom jag bara spelat i laget i 4 dagar.

Men shockad som jag blev fick jag faktiskt stå.


Shit så roligt det var, vi vann trots jag verkligen är långt i från en bra "kondition" och "styrka" som jag borde vara i ,måste jobba upp den nu och jag har massa hjälp (lycklig).





Helgen var enormt rolig, man fick lära känna tjejjerna i laget lite mer. Fan va grymt roliga tjejer hela bunten är och näst intill galna. Många har redan fått mig att känna mig hemma här som jag varit här jätte länge.







Som

Hasse är den andra målvakten i laget, grymt duktig målvakt som verkligen hjälper mig utvecklas. Hon är grymt glad,trevlig gör att jag känner mig hemma typ.




Hann också drömma mardrömmar om en i laget!!!RORRE!!! drömde att hon lagt myror i sängen så när jag vaknade var jag typ "bitter" på na.. En retsticka av dess like! Med galna skott AJj!


Emma typ en galning som verkligen MÅSTE jobba som voicecharacter i någon disneyfilm!!! aldrig skratatt så mycket åt någon som hon haha.







Kan typ skriva upp typ alla men då får jag sitta här hela natten.

alla är helt underbara är så jävla glad att jag kom till detta lag..

En rad till en person som betytt allt för mig dessa veckor.


Jocce


Fy fan alltså att en människa kan vara så jävla underbar som denna människa. Tack vare henne har jag verkligen hittat rätt. Tack vare henne kan jag vara lycklig igen :) tack jocce för att du finns



Nu ska jag sova match i morgon , onsdag och lördag :P träningsvärken hinner nog inte gå över haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar