måndag 1 augusti 2011

hmm Kbt

Jobbigt när man sitter och läser saker... speciellt när man känner att det inte spelar någon roll längre eftersom ja.. jag måste börja om från noll igen.. men läste en sak.. som en läkare sa till mig..

"Under 1967 kom man fram till att deprimerade människor i högre grad än icke deprimerade undvek avvisanden och ogillande från omgivningen. Att de hade en konstant negativ självbild, tillika negativ bild av omvärlden och om framtiden att de på olika sätt systematiskt tolkade och förvrängde verkligheten för att få den negativa bilden bekräftad."

Spelar det någon roll om jag får hjälp med det nu, när allt ändå är försent...
Hon gav upp, varför ska jag inte ge upp och bara vara..

omedvetet eller inte jag står ändå ensam kvar mot allt nu. Lika bra att sjunka ner till den lina jag börjat bli igen.. Ska jobba snart.. sen träna... sova... ja. livet är ju så roligt atm.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar