onsdag 10 augusti 2011

Täby vs. Huddinge

OMG!!

så mycket val trodde jag aldrig att jag hade...

som det ser ut nu är både Elitserielagen Huddinge och Täby i dragkamp om mig.

Båda lagen vill ha mig!!!!


OMG vad ska jag välja??


Och sen har jag typ de bästa vännerna ever som kanske hjälp mig att lösa ett tillfälligt boende.

Tills klubbarna kan ha löst boende frågan.


Så som de ser ut nu... Blir det Stockholm nästa vecka eller den 22:a

Ska sikta in mig på nästa vecka..



en sak i taget måste provspela med båda lagen.

sen efter de blir de jobb frågan.

Måste prata med max resturangerna (de lovade timmar iaf)


Sen kanske skola?

intresserad utav att gå någon sorts konstskola kanske.. hmm




Konstigt hur livet ändras så snabbt.

ena dagen betyder man allt och andra inget.


men som sagt allt i livet händer av en anledning . inget man ska lägga ner energi på och ifråga sätta tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar