söndag 21 augusti 2011

Stockholm , Täby

Jadu...

Nu sitter jag i lägenheten och tittar på lite Fotboll, Bolton -Man city.

Tittar ut genom fönstret och ser Täby centrum..


Vem kunde tro att jag skulle sitta här idag?

Inte jag iaf haha men nu är jag de och de känns faktist enormt roligt haha.


Imorgon så ska jag fara på den första träningen med laget och jag måste erkänna att det är som en liten stenklump i magen på mig.


NERVÖÖÖS!!!

Men jag har ju med mig jocce så hon kanske kan lugna mig :)



Jocce

Jocce är typ en av världens underbaraste människor jag någonsin mött tro jag.

Hon är alltid crazy och man blir som bara glad av att se henne haha <3


Igår var vi på Tegelbruket dansade loss i typ 3 timmar ,NYKTRA!!

AND it was soo fun.


Livet känns så lätt at the moment.

Inget är komplicerat, allt bara är.


Skönt typ..?




Ikväll blir det lite film me jocce.

Sen i morgon drar de allvarliga igång igen..

träning och jobb typ :)



Tjing lingon bing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar