måndag 13 december 2010

Min underbara och stoooora familj!

Jag har tänkt och tänkt, sen insett något väldigt speciellt.
Jag har en oerhört stor familj.
Och den är underbar.

Tänkte jag skulle berätta lite om dem, här är
Mamma

Mari Rydebjörk

En oerhört stak kvinna som varit med om näst intill allt.
Bra och dåliga händelser, men som alltid fått mig att tro på ett par ord.
"Livet består av massa prövningar och de är de som skapar vilka vi blir"
Helt rätt, tack vare allt hon varit med om, har hon blivit den hon är just i dag.
En oerhört underbar mor och människa.Starkare än de flesta fast
hon inte tro på det själv.
Hon har även bevisat för mig och alla läkare i hela UMEÅ att ger man inte upp,
finns det inget som kan stoppa en!
De gäller bara att aldrig ge upp, precis som hon gjorde.
Tack vare det finns hon fortfarande kvar hos oss.
tack mamma för att du aldrig gav upp.
De finns få människor på denna jord som får mig att känna "tillräcklig".
En utav dem är mamma.
Hon har alltid varit stolt över allt jag gör, innebandy,konst och musik.
Hennes stöd har alltid funnits, så därför har jag vågat försöka.
Nä nu har de blivit mycket snack om mamma, tro jag är lite mammasjuk :(
Snart jul och då får man komma hem :)
Ska skriva vidare på svenskan nu.
Puss på du mamma och lisa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar