onsdag 8 december 2010

Ett litet underbarn!!



Har tagit några oerhört söta kort på min lilla ängel vilmer ( som är min stora systers son)
he will melt your hearts because he is the cuuuutest evaah.

I livet finns det alltid små små små saker som kan vända en storm till en underbar dag. En sådan liten sak är som att se vilmer le. Eller att höra sin syster skryta om hur duktig man är som målvakt. Små saker tycker vissa, men enormt stor betydelse för mig.
Sådanna saker som får en att forstsätta sträva framåt i livet.
Mitt liv kan känna som en stoooor storm vissa dagar, känslor överallt, vilsen, osäker på allt omkring mig. Tur man har små saker som försöker vända ovädret till något vackert istället.
tack för att ni finns i mitt liv Sandra och Vilmer. Speciellt du Sandra, du gör mig stolt. Kan man begära en bättre syster OCH mor :) tro inte det där vinner du!
kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar