torsdag 24 mars 2011

försvinna

De säger att en bild kan säga mer än tusen ord, och det känner jag när jag ser denna bild.
Denna dag var på väg mot lite bättre riktning, men sen föll den platt ner som en pankaka.
Känslan att något innom mig vill krypa ut och äta upp mig förföljer mig dagen ut, säkerligen in i natten också. Just nu så känner jag mig så oerhört ivägen, oönskad och helt enkelt mer till besvär än till nytta.
Har jag tappat syftet till att vara den jag var? Varför fortsätta när någon annan kan ersätta mig och säkert prestera och göra allt så pass mycket bättre.
känslan att vilja försvinna dyker upp under natten speciellt när något finns där för att påpeka alla fel i mig som finns.

Morgonen kommer att komma ,nya tag nya utmaningar, dags att lämna denna värld och krypa in i drömmarnas värld.
Undra vad som hänt med mitt sinne, senaste veckorna verkar det som att minnen blir värre och värre. Rädd är känslan jag känner jusst nu för allt är så konstigt. Fokusera kan jag inte längre... mystiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar