söndag 29 november 2009

Första advent....

Idag är det första advent men inget roligt har hänt än...
Lisa är och jobbar hon har varit duktig och jobbat sen 06.00 i morse!!! stakkare lär vara helt slut när hon kommer hem.
Själv har jag bara varit ute med dunder några gånger, gått till stan och kollat på "jul" saken som är på torget.. inget inressant när man går själv ...

folk frågar vad man önskar sig i julklapp inte lätt att svara på den frågan.
de saker jag önskar är ju saker som kostar lite mer än typ en tröja ?
jag önskar mig

* ett ljusbord så jag kan rita mer bilder för försäljning och så. kostar dock 1300:-

har inte så mycket annat jag behöver faktist..
kanske en hel mobil telefon men de lär jag inte precis få hahaha.
nä ska ta å fixa mig inför middag med lisas föräldrar sen ska vi på bio och se luftslotten som sprängdes.. hoppas den är bra :D








Snygg tröja :D skulle vilja ha den gillar också halsduken *____*

cioooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar